august 31, 2007

intriga

Există un soi de iubit care debutează cu intriga unei licitaţii fantomă şi cu un iz puternic de yahoo blog copilăresc. Telegrama electronică (singura scăpare fără diacritice), vodka cu măr şi mărţişorul din sâmbure de piersică m-au cucerit fără drept de replică pentru o lună întreagă. Ei, cum aş fi putut rezista scriiturii atât de sincere şi de directe, înzestrată cu o precizie inginerească specifică politehnistului care este mai creativ decât un student la comunicare?         

[Caiet de sarcini

Stimata domnisoara,

Am analizat oferta publica lansata in data de 21 august 2006. Cu toate acestea am dori clarificari suplimentare, drept pentru care solicitam caietul de sarcini la zi pentru licitatia respectiva. In caz ca anuntul nu mai este valabil va rugam sa ne comunicati eventualele oportunitati de a participa la ofertele "Cafea 2007", "Fumat pasiv in orice bar" sau programul "Go to Hell".

Ne cerem scuze pentru forma grafica a prezentei, dar era singura modalitate de a intra in contact cu dumneavoastra si nu am putut insera antetul cu datele de contact si logo-ul societatii.

Cu multa stima,
Eu&Asociatii imaginari.]


5 comentarii:

  1. Bai, tu ma enervezi; dupa ce ca faci prea bine ce faci, mai esti si statornica ideilor tale, chiar daca pe ultima suta de metri cum iti place mai mult, inca o data ai facut o treba minunata. >:D<
    PS: am terminat UTCB-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Licitaţia s-a finalizat de ceva vreme. Poate next year :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei, totul plin de farmec. :)

    RăspundețiȘtergere