septembrie 09, 2007

într-adevăr

22 a venit mai devreme anul ăsta. s-a furişat în spatele meu, la ora 22, pe întuneric, alături de un tort şi 2 lumănări aprinse. doi-doi. 22 a lălăit un "lamulţiaaaaani" baritonal şi a zâmbit larg şi lung până după miezul nopţii. 22 m-a scos afară, după ploaie, şi m-a plimbat pe străzi până în dreptul unor garduri albe. 22 m-a dus în que pasa şi mi-a făcut semn să mă cocoţez pe un scaun. era ora 23, iar 22 avea să se mute în curând la mine. pentru un an întreg. s-a cerut un chef de bun venit. ca la carte. şi la fel de necesară ca petrecerea au fost şi shot-urile de tequila, cea mai căutată bere, rock-ul alternativ şi ţigările din tutun. iar pe parcurs, au năvălit telefoanele la care am răspuns de fiecare dată cu aceeaşi infatuare, justificată de altfel: "mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc că mă iubiţi". 22 a venit cum îl doream, cu sex, un fel de drugs, rock 'n difuzoare şi roll în taxi, lift şi prin casă.

adevărul e că îţi dai seama că ai crescut abia dupa ce ai tăiat tortul şi ai lăsat anii de ceară pe masa din bucătărie. en fin, 22!

11 comentarii:

  1. am uitat:( ...la multi ani iubita!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim17:04:00

    Hei, la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. in afara de sex sunt si altfel de combinatii de alcool cu suc care se pot bea in timp ce 22 tine anu de mana. asa ca dragoste cat sa iti ajunga pana la urmatoarele urari

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim10:26:00

    sa traiasca ma-ta care te-a facut, ca datorita ma-tii noi te`am cunoscut(eventual citit):D of si demodatul "La multi ani",cu o oarecare intarziere presupun:)

    RăspundețiȘtergere
  5. so love=cocktail?! :)

    şi 1+1=1 :P

    mulţămesc!

    da, toate aplauzele pentru mama!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Lady cu 22 de stele!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim18:51:00

    Acum am citit, dar stiu eu ca nu e prea tarziu sa-ti spun la multi ani :) sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  8. niciodată nu e prea târziu! mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere