mai 31, 2007

din aia cu morală

După schimbarea la faţă a blogului am avut o discuţie haioasă cu Theo, care s-a lăsat cu zâmbete şi chicoteli în taste.

Eu: înţelegi ideea?
Eu: adica nu e vb că n-ai fi tu capabil să înţelegi, ci dacă se înţelege
El: dacă iei droguri şi o arzi prin cazinouri..ajungi în rai?
Eu: huh...
El: da asta ştiam şi eu
Eu: nuuu
El: stai să formulez o teorie
Eu: stau...
Eu: apoi îţi spun ce am gândit eu
El: punctele de pe zaruri sunt pastiluţe ce au trecut prin găurelele alea...şi când vrem să ne drogam şi nu ştim ce să luam...aruncăm zarul..şi în funcţie de număr prizam ceva..fumăm ceva
Eu: nu
El:...
Eu: încă o dată
El: da găurelele ce reprezintă?
El: ciurul societăţii sau ce?
Eu: nu sunt găuri
Eu: sunt buline
Eu: încă o dată. hai!
El: clar că după ce o arzi aiurea prin viaţă...vine un moment..când trebuie să fii şi tu serios..că aşa vrea societatea...şi atunci...adio jocuri şi droguri...suferi o depresie...şi în cele din urmă..te sinucizi?
Eu: prea departe
Eu: te dai bătut?
El: mă dau
Eu: pills rezultă trippin rezultă zarurile au fost aruncate rezultă black angel adică p#¤% suflet
Eu: simplu,nu?
Eu: o chestiune matematică
El: aaa....e cu schepsis
Eu: dacă vrei
El: da domle...e din aia cu morală..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu