mai 09, 2007

jumătate de pilulă

Fiecare dimineaţă să înceapă la ora 10 şi jumătate. Eu să deschid ochii, pe jumătate, şi să te vad pe jumătate dezvelit. Să fii îmbrăcat doar pe jumătate şi să ai faţa pe jumătate şifonată, de la perna pe care o sufoci toată noaptea. Să ne trezim aşa, doar pe jumatate. Să închidem ochii şi să ne povestim visele. Eu să încep o jumătate, tu să continui cu jumătatea ta. Când ieşim pe hol, tu să mă tragi după tine, în duş, şi să mă împingi cu palmele în cadă: "Tu prima". Şi tu după mine. Să mâncăm din aceeaşi farfurie - tu jumătatea roşie, eu jumătatea verde. Să ne prindă miezul zilei pe jumătatea însorită a patului. Eu să încep să mă alint şi să îţi sărut doar un obraz, doar o mână, doar o ureche. Tu să mă săruţi pe jumătate de gură, în timp ce-mi povesteşti o jumătate din ziua trecută. Eu să fiu atentă, pe jumatate, şi să-ţi spun că mi-e sete. Să bem o jumătate de sticlă de vin şi să mâncăm doar o jumătate de ciocolată. În jumătate de oră, să fiu pe jumătate ameţită, dar să reuşesc să înteleg ce imi zici fără cuvinte. Să te las să mi-o tragi doar pe jumătate ca să mă înjuri doar pe jumătate. Să mă ridic, să mă îmbrac şi să ies pe uşă, întoarsă jumătate spre tine. Tu să te uiţi în gol, eu să cred că te uiţi la mine. Să cobori atunci din pat şi să alergi după mine. Să mă lipeşti cu spatele de perete şi să îmi povesteşti în şoapte, ce mă aşteaptă. Să mi-o tragi până la capăt. După ce-ţi fumezi ţigara, să mă rogi să nu mai fac lucrurile pe jumătate. Eu să zâmbesc, pe jumătate, şi să-ţi aduc aminte cât de mult îţi place să îmi zici "jumătatea mea".

Un comentariu: