octombrie 09, 2007

The Fantastic Five

Tom, dealer-ul meu de muzică bună şi foarte bună, s-a gândit să mă testeze cu un tag - top 5 melodii nelipsite din playlist! Voila!

1. Slipknot - Wait and Bleed e mai mereu prima în playlist şi merge tare bine cu Twisted Transistor de la Korn. În plus, mă hipnotizează vocea lui Corey Taylor şi mă intrigă ideea că, undeva, în viaţa asta, poţi să fii un adolescent atât de trist încât să nu-ţi mai rămână altceva decât să "wait and bleed".

2. Royksopp - Remind me. Nu-mi lipseşte nici din playlist-ul de la serviciu. Doi norvegieni cu un aer de je ne sais quoi, care mă binedispune şi mă uimeşte de fiecare dată. Recomand un combo-mix Eple şi Circuit Breaker luat o dată pe zi, în special seara.

3. Chemical Brothers - Battle Scars, cu vocea teribil de seducătoare a lui Willy Manson, despre care nu ştiam nimic până la "We Are The Night". Din ultimul lor album fac întotdeauna o salată de note: ciuperci din Salmon's Dance, gust din Das Spiegel şi un dressing Saturate până devin soundtrack-uri ale rutinei.

4. Cocorosie - South 2nd un fel de cum ar fi să fim copii când trebuie să fim adulţi. Versurile sunt încâlcite, iar melodia e sfârtecată mai mereu de zdrăngănit de jucării. But I sooo like them!

5. Jack Jhonson - Bubble Toes - Na, ce să fac?! I'm in love with guitars! And with toes!

În spirit de echipă, dau mai departe tag la Ionuca, Ciprian şi Cătălin.

3 comentarii:

  1. Am vreo 3 prieteni care ar fi fascinati ca tu, o fata..asculta Slipknot si tot asa :) Deci, si din punctul meu de vedere..bravo.
    Apropo de Slipknot, vezi ca solistul de acolo mai are o formatie care se cheama Stone Sour, care printre multe melodii are una care se numeste : "Through glass", care in cazul in care nu o stii, cred ca ti-ar placea mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O, da Stone Sour! Mi-a plăcut "Come What (ever) May", iar "Through Glass" e preferata mea, alături de "Hell & Consequences"!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. uhh stai asa.. nina simone- feeling good.. :D

    RăspundețiȘtergere