octombrie 25, 2007

De la Cătălin citire...

... conform tendinţelor de leapşă electronică, "Ultima carte citită şi ultima carte neterminată", introduc cu surle şi trâmbiţe surde:

* "Femei", Charles Bukowski - care are un final genial şi serveşte pe tavă o filosofie de viaţă straşnică. Indubitabil, ne place carnea. Mai ales dacă e de femeie. A, şi fără nicio aluzie la canibalism. Carte bună de citit iubitului, seara, în pat, ca preludiu, desigur. Ar trebui să se vândă împreună cu trei prezervative.

* "Băgău", Ioana Bradea - mare coincidenţă a gusturilor mele în materie de sex, pardon cărţi: fata asta Ioana este un fel de Bukowski autohton şi feminin. La fel de obişnuită cu sexul, dar mai puţin drogată. Mai aveam câteva pagini până să termin romanul, dar am renunţat în favoarea unei excursii la Amsterdam - renunţare la teorie pentru practici nemuritoare şi legale, zic. Oricum îi citisem finalul încă de primele pagini! A, şi coperta aia nu-mi excita nici măcar privirea mioapă! Pfuai! Poate că şi de asta a rămas neterminată lectura.

Mai departe, invoc destăinurile mai dragilor mei: Ginuz, Tom şi Theo

2 comentarii:

  1. Am citit si eu Bagau si am imprumutat-o cuiva..si..acolo a ramas, dar habar n-am unde.
    Cat despre "Femei" am vrut sa-mi cumpar cartea, poate am s-o fac acum :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi îţi pare rău că ai rătăcit-o?:) Cum? Încă n-ai citit "Femei"? Hurry, hurry :D

    RăspundețiȘtergere