septembrie 19, 2007

Fă loc

Să nu mă cerţi dacă fug din când în când să-mi cumpăr acadele, fără să îţi spun. Dacă renunţ la tine pentru câteva minute doar ca să mă plimb prin ploaie, să nu pleci acasă. Să-mi arunci o umbrelă de pe balcon şi să-mi strigi că mă aştepţi cu ceai cald şi pricomigdale. Iar dacă te rog să cumperi lapte, să ştii că, de fapt, vreau şi cornuri cu unt şi ştrudel cu dulceaţă. Când nu-ţi răspund la telefon, să nu te îngrijorezi - o să am grijă să-ţi dau suficiente explicaţii. Dacă noaptea îl strâng pe Citronelle în braţe şi dorm cu spatele la tine, nu te bosumfla; curpinde-mi spatele cu palmele şi lipeşte-ţi nasul de ceafa mea. Dacă dimineaţa te speli pe dinţi, cheamă-mă şi pe mine! Dă drumul la apă şi păcăleşte-mă să intru în duş lângă tine. Iar dacă te trezeşti înaintea mea, fă o cafea bună şi trezeşte-mă cu Pink Martini. Când mă îmbrac, nu te holba la coapsele mele şi nu-mi zăpăci tricourile de pe raft. Nu mă întreba de ce mă machiez sau cum de de-mi place atât de mult laptele de corp - nici eu nu am răspunsuri la toate întrebările tale. După ce coborâm cu liftul, deschide-mi uşa, sărută-mă apăsat şi spune-mi "Bună dimineaţa!". Nu strâmba din nas dacă încep să mă prostesc în autobuz şi nu mai cumpăra Pepsi în loc de Coca-Cola. Să nu te superi că îţi spun... fă-mi puţin loc!

3 comentarii:

  1. Anonim21:32:00

    gata, pot sa postez ca anonim :D

    si pot spune acum si aici cat de mult imi place cum scrii. te rog continua... asa pot avea si eu relatia ideala, internetista si mult mult dorita
    te pup
    zathing

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:54:00

    altfel spus: "Dispari, ma sufoci" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ntz ntz! mai degrabă: "lasă-mă şi nu-mi da pace"! :)

    RăspundețiȘtergere