iulie 17, 2007

chipsuri şi apă

Sunt la serviciu. Sunt înconjurată de aer artificial de 18 grade. Sunt veselă şi am chef de vorbă. Sunt singură.

Am la dispoziţie 4 camere, 6 birouri şi o masă de şedinţă pe care să-mi întind ideile şi să schimonosesc concepte noi pentru un loc cretin pe nume Funland. Am un pahar mare cu apă şi un butoi La Fântâna încă neînceput. Am chipsuri încă de ieri, iar jumătate din pungă e risipită sub scaun. Am un palmier în miniatură care s-a topit de sete tot weekendul şi o aglaonema roebelinii care s-a uscat din cauza aerului condiţionat. Am căşti pe post de boxe. Am Bullet For My Valentine şi Sjaaman. Am o rochie verde pe care abia am cumpărat-o, dar pe care nu cred că o s-o port prea curând. Am chef de plajă.

Vreau ciocolată şi îngheţată cu alune. Vreau ca graficianul să fie grafician măcar prin prezenţă şi să termine cardul idiot pentru playground. Vreau să fie ziua mea mâine pentru ca Anca să-mi organizeze o petrecere uriaşă cu oameni pe care să nu-i cunosc. Vreau o inimă nouă şi o rolă neîncepută de viitor imaculat. Vreau la umbră; soarele ăsta nu-mi face deloc bine şi s-a terminat şi apa din pahar...



later edit: am călcat pe chipsuri. acum chiar am de lucru.

4 comentarii: