iulie 18, 2007

punk'ed

Că tot vorbeam mai devreme de fetiţe, în urmă cu câteva minute am căzut într-o plasa mare, mare de tot, în stilul Ashton Kutcher! Eram într-un magazin, iar în dreapta mea aştepta un puşti înalt, oacheş şi cam bronzat, care mirosea tare bine. Se pare că încă sunt naivă, ceea ce nu e chiar aşa de rău! :)


- Bună! Scuză-mă dacă te deranjez. Mă contraziceam cu prietenul meu că parfumul ăsta e de băiat, nu de fată. Uite! (îşi întinde tricoul spre mine şi face un pas în faţă)
- Nu mă pricep la parfumuri... sorry...
- Măcar încearcă. Cine ştie? Poate chiar îţi dai seama. Fetele au oricum o calitate aparte în a reţine detaliile! (zambeşte larg şi-mi face cu ochiul)
- hmm (compliment subtire.. puţin flirt... ce aveam de pierdut?!) .. mmbine (mă apropii şi îi miros tricoul... jezăz craist ce o fi fost în capul meu, mai ales pe căldura asta?!)

Şi ghici ce?! Puştiul se apleacă, mă sărută pe nas şi începe să râdă cu poftă: "1-0. Acum e rândul tău!"

Irina, dear you've got punk'ed!!!!

4 comentarii: