iulie 18, 2007

optzeci şi cinci

Toate fetiţele născute în '85 au citit Fraţii Grimm măcar o dată şi ştiu că Sălăţica nu era călugăriţă, cu toate că locuia singură într-un turn. Toate fetiţele născute în '85 au purtat fundiţe neapărat roşii sau albe şi au mâncat compot cu biscuiţi la grădiniţă. Toate fetiţele născute în '85 au plâns ori de câte ori au recitat "Gândăcelul" şi au trăit cu senzaţia că au un îngeraş care le veghează somnul. Toate fetiţele născute în '85 au purtat fustiţe scurte cu chiloţei tetra fără să fie complexate şi au avut măcar două perechi de pantofi de lac. Toate fetiţele născute în '85 s-au jucat de-a vânzătoarele, de-a croitoresele, de-a "un, doi, trei castel" şi de-a "hoţii şi vardiştii". Toate fetiţele născute în '85 au crezut cu tărie că "din oceanul pa-ci-fic a ieşit un peşte mic" şi au fost primele care au înţeles că "adevăr sau provocare" era cea mai nevinovată cale de-ai săruta pe toţi băieţii cu care se jucau. Toate fetiţele născute în '85 au avut măcar un jurnal şi s-au îndrăgostit în clasa întâi de acelaşi băiat cu cămaşă şi papion. Toate fetiţele născute în '85 au băut citronadă la cofetărie şi au mâncat ecler cu cremă de vanilie şi bombonele "Cip", fără să ştie ce sunt alea calorii. Toate fetiţele născute în '85 au adoptat pisicuţe şi căţeluşi şi au fugit măcar o dată de acasă. Toate fetiţele născute în '85 şi-au promis de multe ori că se vor descurca mereu singure.

Toate fetiţele născute în '85 nu mai sunt de mult timp fetiţe...

8 comentarii:

  1. Anonim14:54:00

    Hmmm...you know too much :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:27:00

    Eh, si fetitele din `87 faceau chestiile astea .. mai putin fugitul de acasa :)) Ce imi placeau mie pantofii mei de lac...

    RăspundețiȘtergere
  3. am purtat eu fundita in cap? nu imi amintesc dar nu prea cred. uram funditele :D in rest, vai cat imi iubeam pantofii cu lac.
    si asa e, fetitele din 85 are go-get-'em girls

    RăspundețiȘtergere
  4. phoebs: eu sunt fetiţă născută în '85 . nu-mi permit să-mi dau cu părerea despre fetiţele născute în '87:)

    diana: imposibil! fără fundiţe? voia nu voia, fetiţa născută în '85 purta fundiţe măcar la serbarea de sfarşit de an :))

    '85 sau '87 sau optzeci şi x, chiar suntem go-get'em girls! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. somehow am reusit sa imi fac drum printre fundite de-a lungul carierei mele scolaresti :) doar in clasa 1 cand s-au facut pozele traditionale cu stiloul in mana si abecedar a trebuit sa imi pun fundita

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru fetitele din 80 nu era inca adevar sau provocare, era sticla invartita, era presul cu papusi "daca nu va descaltati inainte nu mai jucam cu voi leapsa", era quick-cola si prajitura cartof, the one and only. A, si bilele colorate chinezesti. Va pup 80™

    RăspundețiȘtergere
  7. ia să ne spui mai multe despre fetiţele din '80. and bai ză uai, vreau un tricou verde cu pisicuţă :D

    RăspundețiȘtergere