iulie 20, 2007

Osă

Cine spunea că nu-mi fac planuri?

O să plec la plajă azi. Într-un GTC* negru, în care poţi să faci saună dacă nu deschizi aerul condiţionat. O să stau în spate, lângă Pici şi o să urmăresc prin hublou autostrada încinsă. Alex o să conducă mult şi o să vorbească puţin. O să ameţesc iar din cauza odorizantelor de cocos şi măr verde, dar o să scap de leşin dacă beau multă apă. O să avem KitKat cu unt de arahide şi acadele. O să adorm înainte de Medgidia, chiar în mijlocul unei fantezii cu o piscină plină cu Salitos. O să mă trezească Matei cu Swimming Places şi o să-mi pozeze cu telefonul mutriţa şifonată. O să ajungem la ora perfectă pentru whiskey.

O să stăm la Tan Tan ca pisicile pe sezlonguri fierbinţi, uitându-ne pieziş la soare printre picături de ulei pentru bronzat. Eu o să fiu mahmură şi o să-mi doresc o pereche de lentile colorate prin care să văd iar Red Light District. Pici o sa se imagineze la Timişoara, back-to-back cu Remy sau Menno de Jong. Alex o să-şi dorească 100 de cai ca să zboare prin nisip, o să vorbească despre Albalact şi o să negocieze drumul spre Barcelona. Matei o să încerce să ne convingă să mergem la Love Parade, o să-i trimită mesaje Elenei şi o să înoate în gând prin Atlantic.

O să ne prindă răsăritul pe Kudos, cu Salitos într-o mână, şi cu picioarele ude. O să avem delayuri maaari şi pofte de gogoşi înfuriate, o să ne fie frică, frig şi dor şi o să trimitem sms-uri aiurea. O să ne distrugem neuronii cu muzică şi ţigări. O să fiu bronzată şi o opresc timpul acolo măcar printr-o poză. O să fiu la Mamaia.


* uite aşa-mi trebuie dacă sunt ambiguă. GTC-ul este iubita pe patru roţi a lu' Matei. Alex doar o conduce. Satisfied? :P

2 comentarii:

  1. Osã te distrezi! Abia m-am intors de la Mamaia, dar pentru ca ma leaga un sentiment straniu de aceasta statiune (de care unii bohemian like... dunno who, fug care incotro), o sa ma mai duc inca o data in august pentru ca nu m-am saturat sa inghit apa sarata, sa imi friga nisipul talpile si sa vad un rasarit sangeriu pe o plaja pustie la o ora la care mucurile de tigara nu se vad inca.

    RăspundețiȘtergere