aprilie 01, 2008

Scap orice, oricum

De când începe dimineaţa la şapte şi jumătate, am impresia că plouă cu ciudă numai în balconul meu. Un nor grăsun cu poalele noroioase s-a aşezat pe sârme, peste tricouri şi se uită în casă. Din când în când scuipă pe geam. Un mojic! Mă trezesc bosumflată, cu nasul îngheţat - am impresia că am răcit aşa de tare încât pot să scap de serviciu o zi -, cu coapsele tăvălite în cearşafuri, gâtul mi-e strâmb, aşa de strâmb că mi-am înghiţit cu noduri visul, am uitat, parcă îmi amintesc că era despre mine şi...ah, nu contează, tot timpul e despre mine. M-am mâţâit la pernă, la telefon să mă mai lase să dorm. "Măcar o oră! Nu e drept". Exerciţiu cardio se numeşte atunci când ies din duş pe furiş, fără prosop, să nu deschidă uşa colegul Claudiu, hai mai leneveşte cinci minute în pat, fuga-fuga, tiptil până în camera mea. Pfiu, am scăpat şi azi. Să nu-mi mai uit prosopul în dulap! După ce mi-am scăpat periuţa de dinţi în cadă, şosetele în chiuveta de la bucătărie, rimelul în crema de faţă şi sandvişul într-o cizmă, m-am retras în cameră: "Cinci minute nu mai atingi nimic!".Ying şi Yang înseamnă să faci baloane de săpun prin toată casa până îţi cade din mână flaconul cu soluţia-magică-de-făcut-baloane fix pe încărcătorul telefonului mobil. Săptămâna asta mă pricep de minune să scap.

5 comentarii:

  1. scapi tu scapi, dr ce te faci cand realizei ca treiesti intr-o lume fara de scapare?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vrei sa ma scapi si pe mine? de pe o cladire inalta ,sa tot plutesc violent zeci de metri si apoi sa pic lin pe asfalt,in picioare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. desene, o lume în care nimeni nu scapă nimic din mâini, din gură sau de mai ştiu eu de unde?! o, aş fi revoluţionara tărâmului!:)

    inger, nu fii nebun!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. au aparut etichete...si prevad ca o sa apara si un norisor de etichete...nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. să nu mai aud de nori! un soare de etichete!:)


    erată: mai sus, între "nu" şi "fii" era un "!".

    RăspundețiȘtergere