ianuarie 18, 2008

Warm-up

- mă bucur când e ceaţă mai ales pentru că tu, cel care te întrebi ce e aia miopie, ai ocazia să îţi dai seama cum e să te împiedici de borduri ca bezmeticul şi să crezi că ai ajuns la sediul Raiffeisen, când, de fapt, ai intrat pe uşă la Piraeus Bank.

- orice animal urban şi orice femeie nedomesticită ar trebui să poarte cizme de cauciuc pe vremea asta smiorcăită.

- mi-am privit câteva secunde telefonul bătrân şi surd, oropsit de căzături, cu doi dinţi crăpaţi, cu oja scorojită de pe taste şi mi-am dat seama că cea mai mare problemă a lui este că numele tatuat sub ecran e acum sung în loc de Samsung. Însă amărăciunea mea s-a transformat în revelaţie în momentul în care am aflat că Samsung înseamnă (în coreană) "Trei Stele", deci logic si prin eliminare convenabilă sung = Stele (ce potrivire!), ceea ce e minunat, mai ales pentru că trei nu e un număr rezonabil pentru o femeie jucăuşă cu porecla Ladystarlight.

- un tip haios cu părul prins în coadă mi-a mărturisit că semăn cu "fetele simple, dar misterioase din romanele lui Murakami".

- din tolba cu keywords care au trimis la blogul meu, le-am cernut pe cele care chiar ridică probleme şi surprind cel mai bine esenţa textelor mele: "cum ajung scriitor", "bungee sex tavan", "cum făceau bunicile ca rufele să miroasă frumos", "câte sinapse are un om" şi "vreau să-mi cumpăr bong".

- and yes, Ladies and Gentlemen, este Vineri!

5 comentarii:

  1. Anonim23:38:00

    A fost vineri. Si va mai fi. Tocmai de aceea, te urmareste o leapsa muzicala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim16:20:00

    Si uite-asa ai mai scris ceva de dragul de a scrie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @kolonelul: cât de curând. mulţumesc

    @catrinel: dacă nu cu drag, atunci cu ce să scriu?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa..a fost vineri, daaar o sa vina iar. Don't u love this day? :)

    RăspundețiȘtergere