noiembrie 19, 2007

A(m) zis!

De la wyzkid mi-a revenit o leapşă (auzi la el cică mă abţin!) cu replici memorabile ale mele sau ale lor, iubiţii mei amanţi prieteni amici brothers from another mother jumătăţi ciobite băieţi bărbaţi aventurieri îndrăgostiţi şi tot aşa. Iată:

Eu, îmbufnată, imediat după ce ne-am dat seama că am rămas fără prezervative:
Ar trebui să ne cumpărăm o cutie de prezervative ca să ne ajungă toată relaţia!

După o relaţie de patru ani:
EU: Te iubesc!
EL: Da, ştiu.
(după cinci minute)
EL: Vreau să te...
EU: Da, ştiu.

Un compliment strecurat într-o dispută:
EL: De ce răspunsurile tale sunt sistematic mai bune decât ale mele?

După o ceartă şi-un verdict de o noapte, a doua zi dimineaţă:
EL: Am găsit o soluţie! Te duci imediat să-ţi faci o clonă şi mi-o trimiţi! Ai înţeles?

Well, o izbucnire de-a mea în faţa unui papiţoi de iubit. Glumeţ evident, nu-i aşa?!
EU: Nu vreau să te mai văd! Pleacă din faţa mea!
EL: Dă-ţi jos ochelarii!

În aceeaşi categorie memorabilă intră şi : "M-am plictisit. Hai să ne despărţim!", "Vorbim mai încolo" (as in peste câţiva ani), "Nu simţi nevoia să fii singur azi?", "Nu facem nimic din ce nu vrei tu" (pfuai, ce idioţenie de replică adolescentină!) şi triada "Te urăsc"- "Te iubesc" - "Eşti o ciudată".

Aştept replici de la: Pinky, umblu teleleu, Diana cu tot cu loc de joacă şiii Theo .

7 comentarii:

  1. Anonim16:06:00

    Din cate imi aduc aminte, tu ai spus ca te abtii. i just took it as it was. :P

    mi-o placut aia cu ochelarii. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. just jokin' :P

    o,da! aia cu ochelarii rulzzz :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa ma ocup de ea, de cum am timp sa memorez cateva clasice

    RăspundețiȘtergere
  4. sal! o sa iti raspund la leapsa intr-una din zilele astea :)
    laters!

    RăspundețiȘtergere
  5. intr-una din zilele astea I really mean it this time.

    lenesa de diana

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tari replicile tale si mai ales faptul ca ti le-ai amintit :))
    Dragute momente si amintiri..sau cel putin funny :D

    RăspundețiȘtergere