martie 06, 2008

Din culise

Clientul evreu-stomatolog-afacerist care încerca mai devreme să-mi explice în ebraică sloganul, culorile şi politica noului său cabinet nu înţelegea de ce nu dădeam din cap în semn că pricep şi că ştiu ce să fac mai departe. Apoi, după ce a început să vorbească româneşte nu s-a mai oprit până am ajuns la subiectul Mihaela Rădulescu:

- Mihaela.. Radulescu? Am fost... am stat în acelaşi cămin. Suntem ieşeni amândoi!
- Asta înseamnă că sunteţi moldovean...
- Evreu, moldovean şi doctor stomatolog hahaha!

Şi am învăţat că în ebraică intimi înseamnă chiar intim şi că la logo se zice tot logo. Măi să fie!

7 comentarii:

  1. Anonim20:51:00

    dar pana sa vorbeasca romaneste ati vorbit in ebraica? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vorba aia havaanaa ghilaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  3. danutz, cauţi nod în papura propoziţiei? :P

    desene, obicei de nuntă? pfiu, scary!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23:04:00

    ai ceva cu moldovenii sau e doar nuanta povestirii ?:-L

    RăspundețiȘtergere
  5. nigga please!
    iubesc moldovenii mai ales pentru că şi eu îs una de-a lor. ce ştii tu! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim07:20:00

    ghini soro ! ma speriasim oliaca !

    RăspundețiȘtergere
  7. cum se num melodia se pe soundtrack-ul scaunului?

    RăspundețiȘtergere