octombrie 27, 2008

9 puteri

M-am adunat toată aici ca să mulţumesc pentru cele două zile aflate sub semnul puterii:

puterea de a petrece duminica în boxerii celui mai mbun prieten
puterea de a cumpără cămaşă de mătase cu buline
puterea de a uita limba engleză
puterea de a primi pliculeţe de ness în loc de patruj' de bani
puterea de nu părăsi incinta douăj' şi ceva de ore
puterea de a mânca jeleuri cu murături
puterea de a ieşi din panică
puterea de a flirta în vis cu tine, mă!

şi

puterea de a invoca Of Montreal în heavy rotation:

5 comentarii:

  1. Anonim13:01:00

    puterea de a nu fi un limbut cenzurat atunci cand iti iubesti colegele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:16:00

    pouvoir c'est rien sans control, dixit pirelli

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt un visator si nu vad ca plangi de plictiseala, doar imi inchipui ca lacrimile tale sunt ca ne luam ramas bun, avand parca aceasta putere...

    RăspundețiȘtergere
  4. pana ma vor gasi aici, vreau sa stii ca imi pare rau! Daca ma iertzi, lady Irina, mai potzi sa shtii ca absolut intamplator, prajitura mea preferata e crema de zahar ars. Dar aproape avusese grija soacramea sa mi se acreasca...

    RăspundețiȘtergere