noiembrie 28, 2008

Lucruri pe care nici măcar eu nu le pot controla

Prietenii fac împreună. De toate.

Eu îi dau întâlnire în visul meu de ieri. Că era o plajă pustie acolo şi o mare marqueziană, într-o parte netedă ca un pantof de lac, în altă parte volbură de vâscoşenie ideală pentru înec, salvare, respiraţie gură la guriţă şi aşa mai departe. Şi era albastru tot, culoarea ta preferată, mă. Că mai mult de aia te-am chemat acolo.
El zice bine, vin şi aşa eu nu prea am vise.

Iar eu, femeia cu iniţiativă, nu ajung pentru că mă fură peisajul absolut firesc al unor bărbaţi care nu au faţă, dar au fund. În loc să ajung în marea visului meu ca să înotăm.

Mă holbez în vis. Şi vine dimineaţa şi tot mă holbez şi aud, deschid şi ochii: "Ai zis că vii, mă, pe unde umbli?" Şi mă holbez în continuare, acum cu ochii deschişi şi-mi vine să zic mă, ce bine e să fumezi, dar e abia şase şi nu se pune problema de aprins lumina. Sau de ridicat din pat.

Răspunsul este plec unde văd cu ochii deschişi zăpada!

6 comentarii:

  1. Are să te aştepte, fii pe pace! Albastrul prosteşte. Ştii doar. Îţi adoarme cheful de a striga spre un om care, în realitate, te-a lăsat să aştepţi, deşi pretinde că nu a vrut să te facă să suferi, ci dimpotrivă, că a vrut doar ca întâlnirea voastră să fie una de vis!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestea asta-i cusuta cu ata albastra.
    Ori daca tu ne minti asa frumos, noi te credem pe cuvant.

    Sa te bucuri de zapada!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim22:17:00

    controlul e doar o panza in fata obiectivului camerei de luat vederi...nu ne putem controla cursul vietii...putem doar "captura" momente, precum fluturii

    RăspundețiȘtergere
  4. cu toţii greşim pe ici, pe colo.
    dar mai ales aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim22:01:00

    Imi place cum scrii...chiar daca...daca am inteles eu ceva din ce ai scris, ai putea sa spui in vreo doua trei vorbe tot ce zici tu in multe vorbe...dar whatever, nu strica niciodata sa "pierzi" timpul

    RăspundețiȘtergere
  6. important aici e cum se spune, nu ce se spune! :)

    RăspundețiȘtergere