ianuarie 09, 2009

aiureli despre culoarea albă

când ninge, neapărat să cumperi lucruri albe. ca într-un rit fluşturatic să te închini la pluş, la două mărgele negre, la aţe de papiotă albă şi să murmuri, spre exemplu, cântece în limba greacă. Burtica de pluş alb e un trebuie când adormi lângă calorifer.

uite, aseară am murit puţin. crezând că am febră, am aţipit ca să visez un melc cărând în spate o vacă fără coarne, vaporoasă ca un nor de lapte, cu un cuib aşezat pe cap ca o pălărie din care ciuguleau boabe de mazăre două fantome prietenoase - Petru Şaptepăcate şi Asteroluna. iar când am deschis ochii, se auzeau the streets. nu pricepi? eu nu adorm niciodată cu muzică.

iată şi dimineaţa s-au tras perdele şi uimire! dacă nu ajunsesem în rai, cu siguranţă mă trezisem într-o nucă de cocos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu